Τρίτη 6 Δεκεμβρίου 2016

Κατορθωτό


Βροχή, βαριά η συννεφιά, κρυμμένα όλα τα βουνά,
τα πάντα μουσκεμένα    
κι εγώ μες στην καλύβα μου με τα φτερά κομμένα.

Οι νύχτες είναι μακριές, οι σκέψεις μένουν αιχμηρές,
λογχίζουνε τον ύπνο,
ιδέες αχαλίνωτες γυρνούν σε φαύλο κύκλο.

Τα όμορφα και τα καλά φαντάζουν άσχημα παλιά,
πεζά και τετριμμένα,
τα έργα μου, τα όνειρα καταβαραθρωμένα.

Ώσπου μια μέρα φωτεινή, ελπιδοφόροι οιωνοί
μου δείχνουν το γαλάζιο,
αλλιώς τα βλέπω ξαφνικά, καινούριο το κουράγιο.

Τινάζω πάλι τα φτερά, τα νιώθω τώρα δυνατά
και είμαι αλαφρωμένος.
Η θέλησή μου ζωντανή, απελευθερωμένος.

Σπασμένα τα βαριά δεσμά, στην άκρη τα φαρμακερά,
η σκέψη μου σε τάξη,
τοπία μπρος μου διαφανή, η ζήση μού φωνάζει.

Ήταν λοιπόν κατορθωτό να ξεσκεπάσω το σωστό,
σελίδα να γυρίσω,
τη λογική να ξαναβρώ, το βράχο να κυλήσω.

Κι αν έρθει πάλι ο καιρός, επίβουλος και παγερός
γι’ αυτούς που νιώθουν μόνοι,
δεν έχω πια να φοβηθώ. Κρατάω το τιμόνι!

                    

14 σχόλια:


  1. Μια γιατρειά υπάρχει:
    η αισιοδοξία κι ο καθημερινός
    αγώνας

    Καλημέρα Άρη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι. Να μην επιτρέπουμε στη θλίψη
      ν’ απλώνει κλαδιά…
      Σ’ ευχαριστώ, Ελένη.

      Διαγραφή
  2. Έχουν ιδιαίτερη αξία οι στίχοι που αναφέρονται σε πραγματικές ιστορίες κι ο φίλος σου είναι στην κυριολεξία "ήρωας". Με συγκίνηση και θαυμασμό ξαναδιαβάζω το ποίημα σου, μετά τη σημείωση στο τέλος. Πόσο χαίρομαι όταν υπάρχουν άνθρωποι που απεγκλωβίζονται απ' τα πάσης φύσεως πηγάδια!...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άλλοι καταφέρνουν να βγουν στην επιφάνεια,
      άλλοι ρημάζουν τη ζωή τους βυθισμένοι στο τέλμα.
      Να είναι θέμα τύχης;
      Σ’ ευχαριστώ, Μαρία.

      Διαγραφή
  3. Μπράβο! Κάθε μικρή ή μεγάλη προσπάθεια που οδηγεί από το σκοτάδι στο φως, αξίζει ένα μπράβο! "Ελπιδοφόροι οιωνοί"! Καλό βραδάκι φίλε Άρη :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όταν αυτοί οι ελπιδοφόροι οιωνοί γίνονται αντιληπτοί,
      ξεκινάει η πορεία προς το φως.
      Σ’ ευχαριστώ, Πέτρα.

      Διαγραφή
  4. Χαίρομαι που ο φίλος σου βρήκε την ελπίδα του!
    Χαίρομαι που ήταν...κατορθωτό!
    Θα πρότεινα να ρίξει μια ματιά στα μικρά κείμενα του π.Λίβυου.
    Συνήθως μέσα στα μικρά άρθρα του, όλοι βρίσκουμε κάτι από τον εαυτό μας!
    Και χαίρομαι επίσης που είναι το πιο χαρούμενο ποίημά σου, τον τελευταίο καιρό!Καλές γιορτές!
    http://plibyos.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατορθωτό! Αρκεί να το πιστέψει κανείς.
      Τι ωραίο θα ήταν, να είναι πολλά τα θετικά ερεθίσματα και να σπανίζουν τα αντίθετα. Για να γράφονται ευχάριστα ποιήματα…
      Θα επισκεφθώ τη σελίδα που μου προτείνεις
      Σ’ ευχαριστώ, Βαρβάρα.

      Διαγραφή
  5. Κατορθωτό, ναι! Να το φωνάξω κι εγώ μαζί με τους υπέροχους, στίχους σου, Άρη!
    Αρκεί να το πιστέψει κάποιος! Να επιμείνει! Κι αν έχει δίπλα του κι ανθρώπους που τον αγαπούν, τότε η σελίδα γυρίζει τόσο όμορφα!
    Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να το πιστέψει!
      Εκεί είναι το δύσκολο. Και οι άνθρωποι που είναι δίπλα του μπορούν να βοηθήσουν. Κάποιες φορές, από άγνοια, δυσκολεύουν τα πράγματα.
      Σ’ ευχαριστώ, Αλεξάνδρα.

      Διαγραφή
  6. H ζωή είναι ΚΟΝΤΡΑ, είναι ΑΓΩΝΑΣ!
    Ίσως αυτή να είναι και η ομορφιά της.
    Καλή δύναμη σε όλους μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι όσο καλύτερα κρατάμε το τιμόνι σ’ αυτήν την κόντρα,
      τόσο ομορφότερη η ζωή.!
      Σ’ ευχαριστώ, Ευρυτάνα.

      Διαγραφή
  7. Eπ' ευκαιρία, καλές γιορτές Άρη.
    Με υγεία και ελπίδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή