Πέμπτη 29 Δεκεμβρίου 2011

Εξουσία 2 - "ηγέτης"


Είμαι ο ένας, ο μόνος, ο πρώτος,
είμαι σπουδαίος, μεγάλος, σοφός,
είμαι του γένους, του έθνους σωτήρας,
είμαι του κράτους το άσβεστο φως.

Είμαι της χώρας μεγάλος προστάτης,
είμαι εχθρός των εχθρών τής φυλής,
είμαι ο άγγελος ο πρωτοστάτης,
είμαι ακάματος πολεμιστής.

Όσοι φωνάζουν και θέλουν να φύγω
είναι εχθροί της πατρίδος δεινοί,
μόνο εγώ τα προβλήματα λύνω,
μόνο εγώ έχω γνώση σωστή.

Δίχως εμένα θα έρθει το χάος,
πρέπει να μείνω για χρόνια πολλά
κι όταν εγώ θα ’χω λείψει για πάντα,
θα ’χω αφήσει δικά μου παιδιά.

2 σχόλια:

  1. Με καθυστέρηση 4 χρόνων, ανακαλύπτω το προφητικό και πάντα επίκαιρο ποίημά σου. Άρη σ' ευχαριστώ που μου το υπέδειξες!
    Τους χαιρετισμούς και τον θαυμασμό μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απλώς, πάντα επίκαιρο. Σε πολλές γωνιές τού πλανήτη. Ακόμα!
      Να είσαι καλά, Μαρία.

      Διαγραφή